Nasıl üye olabilirim?
Ana sayfada ekranın sağ üst köşesinde bulunan üyelik linkine tıklamanız gerekmektedir. Açılan sayfada Hemen Üye Olun! butonuna tıklayarak mail adresi ve şifre adımlarından sonra aktif olarak kullandığınız cep telefonu numaranızı giriniz. Sizi daha iyi tanımak ve size özel kampanyalarımızdan haberdar edebilmek için yerine "sms ve e-posta iletişim onaylarınızı açmanızı öneririz. E-posta ve SMS bildirimlerini onayladığınız takdirde indirimlerimizden haberdar olabilirsiniz.
Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?
Üyelik bilgilerinizi üye girişi yaptıktan sonra "Hesabım" sekmesinden değiştirebilirsiniz.
Üye olmadan da alışveriş yapabilir miyim?
Üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Siparişi tamamla bölümünde teslimat adresi ve kişisel bilgilerinizi doldurmanız yeterli olacaktır. Üyelik oluşturarak sipariş vermeniz siparişinizin takibi açısından sizin için kolaylık sağlamaktadır.
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üye girişi yaptıktan sonra üyelik bilgilerim kısmından girdikten sonra çıkan sayfada sağ alt tarafta görünen üyelik bilgilerimi sil seçeneğinden hesabınızı silebilirsiniz.
Bedenime uygun sütyeni nasıl seçebilirim?
Ürün detay sayfasında bulunan beden rehberini tıklayarak ölçülerinize uygun bedeni bulabilirsiniz. Göğüs alt kısmını ve göğüs kısmınızı ölçerek doğru bedeninizi bulabilirsiniz.
İade ve değişim işlemlerini nasıl gerçekleştirebiliriz?
İade ve değişim işlemleri ise siparişinizin teslim edildiği tarihten itibaren 30 gün içerisinde isterseniz amarelle.com.tr üzerinden yapılabilmektedir.
İade ücreti ne zaman hesabıma yatar?
İadeniz 10 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılmaktadır.
İncelemeye ürün nasıl gönderebilirim?
Fiş/fatura tarihinden itibaren 180 günü aşmayan ürünler incelemeye kabul edilir. Hijyen nedenlerinden ötürü değişim ve iadesi yapılamayan alt çamaşır, silikon sütyen ve aksesuarlar, korseler, tüm çoraplar, Kozmetik ürünler, hijyen bandı çıkarılmış bikini alt grubu ve mayolar İnceleme/Tadilat amaçlı kabul edilmez. Hijyenik olmayan, kirli, yıkanmamış hiçbir ürün incelenmek ya da tadilat amaçlı alınamaz.
E-Faturama nasıl ulaşırım?
Üyeliği ile sipariş oluşturan müşterilerimiz, Siparişlerim sayfasından ilgili sipariş sayfasına girerek faturalarına erişebilirler. Üye olmadan sipariş oluşturan müşterilerimiz ise, Sipariş Sorgulama ekranından faturalarına erişebilmektedir.
Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?
Tüm öneri, istek ve şikayetleriniz için 0 216 360 40 20 numaralı telefondan müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.
Şifremi unuttum nasıl öğrenebilirim?
Şifremi unuttum linkine tıklayarak yeni şifre alma talebinde bulunabilirsiniz.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişler kargoya teslim edilmeden önce Siparişlerim , Üye Girişi sayfasından veya Sipariş Takibi ekranından iptalini gerçekleştirebilirsiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra iptal etmek isterseniz paket tarafınıza ulaştıktan sonra, paketi teslim almadan bize yollamanız yeterli olacaktır.
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Siparişlerim veya Sipariş Takip sayfası üzerinden takip edebilirsiniz.
Siparişim hangi kargo firması ile gönderiliyor?
Siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi kargo firması ile gönderilmektedir.
Siparişimin alıcı ismini değiştirebilir miyim?
Sipariş esnasında verilen alıcı ismi daha sonra değiştirilememektedir.
Siparişim kargoya verildikten sonra adres değişikliği yapabilir miyim?
Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra adres değişikliği yapılamamaktadır. Konu ile ilgili Yurtiçi Kargo ve Aras Kargo ile görüşme sağlayabilirsiniz.
Siparişlerimi değiştirmek istediğimde yararlandığım kampanya ve indirimler geçerli olacak mıdır?
Ürünün iptali gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz. Ancak ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur ve ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.
Kargo takip numarasını nasıl öğrenebilirim?
Kargo takip numarasına Hesabım>Siparişlerim sekmesinde yer alan Sipariş Detay bölümüne girerek ulaşabilirsiniz.
Kargom elime ulaşmadı ne yapmalıyım?
Hesabım>Siparişlerim sekmesi altında yer alan kargo takip numaranız ile kargonuzun nerede olduğu ile ilgili detaylara ulaşabilirsiniz.
Sipariş sonrası kargo durumu nasıl takip edilir?
Sipariş kargoya teslim edildiğinde e-posta & SMS ile bilgilendirme yapılır. Bunun dışında sitemiz üzerinden Siparişlerim sayfasından veya Sipariş Takibi ekranından kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.
Kargo teslimat süresi ne kadardır?
www.amarelle.com.tr üzerinden verilen siparişler 1-3 iş günü içinde Yurtiçi veya Aras Kargoya teslim edilir. Özel kampanya dönemlerinde bu süre değişiklik gösterebilir.
İade koşulları nelerdir?
İade ve değişim işlemlerinde firmamız tüketiciyi koruma kanununa uygun hareket eder. Ürün kullanılmamış, orijinal ambalajı zarar görmemiş ve eksiksiz olmak koşuluyla orijinal faturası ile birlikte 30 gün içinde ücretsiz olarak iade edilebilir. Külotlar da hijyen dolayısıyla değişim ya da iade yapılmamaktadır.