İade, Değişim ve İptal İşlemleri

Hangi ürünlerin iade & değişimi yapılabilir?

İade ve değişim işlemlerinde firmamız tüketiciyi koruma kanununa uygun hareket eder. Ürün kullanılmamış, orijinal ambalajı zarar görmemiş ve eksiksiz olmak koşuluyla orijinal faturası ile birlikte 30 gün içinde ücretsiz olarak iade edilebilir.


Hijyen kuralları gereği alt iç giyimde iade ve değişim yapılmaz. İlk kullanıcıya özel yapıştırma jelatini olan ürün ve aksesuarlarımızda, korselerde ve fantezi ürünlerinde de iade ve değişim yapılmaz. Bikini alt ve mayonun ağ kısmındaki hijyen bantları çıkarıldığında da iade ve değişim yapılmaz.

www.amarelle.com.tr dışındaki satış kanalları (Trendyol, Hepsiburada vb.) için iade / değişim taleplerinizi yine aynı kanal üzerinden yapmanız gerekmektedir. Haricindeki talepler kabul edilmeyecektir.


İade nasıl yapılır?

 

  1.     www.amarelle.com.tr adresinden iade etmek istediğiniz ürün için iade talebi oluşturmanız gerekmektedir.
  1.     İade edilmek istenen ürün & faturası size en yakın anlaşmalı kargo firmasına aşağıdaki sözleşme kodu ile teslim edilmelidir. İade gönderileri ücretsizdir. Anlaşmalı kargolarımız dışında yapılan iade gönderileriniz için çıkan ödeme firmamız tarafından karşılanmaz. Anlaşmalı kargo firması: MNG Kargo, Aras Kargo, Yurtiçi Kargo. Alıcı kısmına şirket ünvanımızı yazıp karşı ödemelli gönderebilirsiniz.
  2.     Ürün & faturanızı kargo firmasına teslim ettikten sonra kargo takip kodunu not etmeniz gerekmektedir. Bu kod ile iadenizi takip edebilirsiniz.

 

İade onayı & para iadesi nasıl yapılır?

Kargoya teslim edilen ürünler depomuza ulaştıktan sonra süreç aşağıdaki gibi ilerlemektedir:

  1.     İade edilmek istenen ürün uzman ekibimiz tarafından incelenir ve ürünün iade kurallarına uygun olup olmadığı araştırılır. İadeye engel olan herhangi bir durumda müşteri hizmetlerimiz sizi arayacaktır.
  1.     İade onaylandığında tarafınıza SMS veya mail yolu ile bilgilendirme yapılır.
  1.     Ürün bedeli ise SMS bilgilendirmesini takip eden 10 iş günü içerisinde hesabınıza iade edilir. Yapılan iadenin hesaba yansıması bankadan bankaya değişkenlik gösterebilir. Bankadan kaynaklanan nedenlerle paranın müşteri hesabına yatırılması sırasında yaşanan gecikmelerde Amarelle’nin herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.

Siparişiniz havale ile ödendi ise; para iadesinin yapılmasını istediğiniz hesabın İsim-Soyisim & Iban bilgileri de yazılmalıdır.

Kampanyalı ürünlerde İptal ve İade süreci nasıl ilerler?

Ürünün iptali gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz. Ancak ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur ve ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.


Sipariş iptali nasıl yapılır?

Verdiğiniz siparişin iptalini 30 dakika içinde 
Siparişlerim sayfasından veya Sipariş Takibi ekranından iptalini gerçekleştirebilirsiniz.

Ürün bedeli, iptali takip eden 10 iş günü içerisinde hesabınıza iade edilir. Yapılan iadenin hesaba yansıması banka iade süreçlerine göre değişkenlik gösterebilir. Bankadan kaynaklanan nedenlerle iade ödemenin hesaba yatırılması sırasında yaşanan gecikmelerde AMARELLE’nin herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.

Kargo teslimat süresi ne kadardır?

www.amarelle.com.tr üzerinden verilen siparişler 1-3 iş günü içinde Aras Kargo, Yurtiçi Kargo veya MNG Kargo’ya teslim edilir. Özel kampanya dönemlerinde bu süre değişiklik gösterebilir. Hafta sonu ve mesai saatleri dışında verilen siparişler takip eden iş gününden itibaren işleme alınmaktadır.


Sipariş sonrası kargo durumu nasıl takip edilir?

Sipariş kargoya teslim edildiğinde e-posta & SMS ile bilgilendirme yapılır. Bunun dışında sitemiz üzerinden 
Siparişlerim sayfasından veya Sipariş Takibi ekranından kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.